Jag hörde ett rykte


Eller hörde är kanske fel. Jag har läst nånstans om det, bara så där i förbi farten. Reagera inte och sen föll det ur minnet. Ikväll var jag in och letade efter vilket "band" står för Endometrios. Rosa bandet är för bröstcancer, men endometrios är det olika för beroende på vem man frågar. I alla fall så var jag in på endometriosföreningens forum och såg då en text. En text om att det öppnats en endometrios-klinik!!! En klinik bara för oss endo-drabbade!!! Jag trodde inte det var sant!!! ÄNTLIGEN uppmärksammas vi och kommer närmare en godkänd och bekräftad diagnos!!! Beviset finns att läsa här och även en intervju, här,  av en tjej som behandlats där. Nu kanske FK börjar se och höra oss!

Stötta oss drabbade och skriv under namninsamlingen du med idag! Du hittar namninsamlingen här. Kom ihåg att bekräfta ditt namn via mail som skickas till dig! Skicka länken vidare till alla nära och kära och ovänner - denna jävulska sjukdom kan drabba vem som helst!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad är det jag läser! Kan det vara sant! Helt otroligt!!! Vad glad jag blir, äntligen!!



Förstår att det var skönt med värmen, jag upplever också att varmare väder lindrar smärtan.



Ta hand om dig så gott det går!



Kram!

2009-09-01 @ 18:32:49
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0