Det här är inte bra

När jag för en gångs skull lyckas komma i säng tidigt och får somna direkt (00.15) så ska jag så klart vakna 04.35 med världens värk. Det är ju faktiskt nyårsafton!!! När jag inte fick vara smärtfri på jul, så kan jag väl få vara det på nyår i alla fall? Är det så mycket begärt??? Jag och Marie står ju faktiskt för varmrätten och den ska förberedas och tillagas imorgon, eller senare idag, och jag måste börja med den så firt jag vaknar. Det här är inte bra... Vad är meningen med ett sånt här liv egentligen? Trycker i mig två Oxynorm och hoppas värken släpper, tar även Dolcontin i förebyggande syfte, så kanske jag är relativt smärtfri imorgon bitti *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0