Hundbädd blev till en kattbädd

När jag köpt Molly så var jag iväg och handlade en MASSA saker till min nya lilla bebis.



Dne lilla hundbädden var tänkt att Molly skulle sova i. Jag hade bestämt mig för att vara STENHÅRD med att INGEN HUND I SÄNGEN. Första och andra kvällen gick bra. Kväll nummer 3 såg det ut så här:



Sen var det kört! Molly blev en sänghund.

Hundbädden har sen stått i ett hörn. Oanvänd. Den var ett tag samlingsplats för alla nallar och större leksaker. Sen hade jag besök av min nya underbara vän Marie och hennes gull-dotter Julia. Hon lekte med Molly och byggde om bädden, dsv la en filt över den. Idag blev den använd! Idag upptäckte Lill Strumpan den! Hundbädden blev till en kattbädd!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0