Smärta och markörer

Jag är nu inne på dag 4 med dessa smärtor. Smärtorna har ökat i intensitet och styrka. Det är inte som det brukar. Det är inte alls bra. Ska jobba fredag och söndag, men när det är så här så vet jag inte hur det ska gå...

Imorgon ska jag och min nya vän Marie agera markörer till räddningstjänsten! Bara hon och jag och hela räddningstjänsten!!! Kan det bli bättre än så??? Skulle inte tro det! På fredag är det en storövning med 40-talet markörer inblandade. Imorgon är det bara hon och jag! Killarna (och tjejerna) vet inte om att det kommer att vara riktiga offer imorgon. Det kommer att bli så himla roligt!!! Wohoo!!!

                                                           My dream is coming true!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0