En lista

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? Lisa.
3. Hur lång är du? 159 cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? the Bourne Supremacy.
5. Vem ringde du senast? Ulrika, min chef.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Kom ihåg att posta mitt kuvert! Kram" till mamma.
7. Vad är dagens planer? Varit på stan och köpt garn. Nu blir det baka tekakor.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms (gratis).
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mina föräldrar är gifta sedan 29 år.
10. När såg du senast din mamma? Igår, söndag, när vi firade pappa.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? Klockan 10.30 - sovmorgon!!!
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag hittade ju både Wilmer, Morriz och Lill Strumpa - på annons!
14. Vilken är din favoritplats? i soffan, men en kopp te och invirad i min pläd. Gärna med en massa ljus tända en mörk höst/vinterkväll.
15. Vilken plats föredrar du minst? Förrådet.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett mysigt litet hus, tillsammans med X, Molly och katterna.
17. Vad skrämde dig som barn? Hajen-filmerna och Aliens-filmerna.
18. Vem fick dig att skratta senast? Moster.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Absolut inte.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken så klart.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En två.
23. Hur många landskap har du bott i? 4. Uppland, Hälsingland, Medelpad och Kalifornien.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hmm.. Jo det har nog hänt...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Det måste jag nog påstå.
27. Vilken är din favoritglass? 88:an.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Placera och sedan köpa drömhuset.
29. Tycker du om kinamat? Ja.
30. Tycker du om kaffe? Japp.
31. Vad dricker du till frukost? Juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Gärna mage.
33. Kan du spela poker? Ja det kan jag! Men aldrig nån som bjuder in mig på poker-night...
34. Tycker du om att mysa? Mys är mitt mellan-namn!!!
35. Är du en beroendemänniska? Ja av snus isf...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja det var en kille som gick i min parallellklass som fyllde år 1 april...
37. Vill du ha barn? Hade jag kunnat så JA!!!! Men det blir djur istället...
38. Kan du några andra språk än svenska? Jag är väldigt bra på engelska!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav om det är varmt.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller Molly.
42. Äger du dyra smycken? Ja faktiskt.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och har inga planer på att göra det heller...
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?  Leksandsbröd med GUstavskorv på och mjölk!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag är ganska så rolig och jag känner ju mig själv ganska så bra!
46. Välj ett ärr på din kropp? Vilket ska jag välja? Det som sitter över ögonlocket (ramlade ner från en stege och landade på en skottkärra så jag slog upp ögonlocket, 1 mm från att bli blind), eller det som sitter på vänster smalben (hoppade in i en nyklippt häck och fick in kvistar i benet. 10 cm långa och ca 0.5 cm breda. 7 stycker som kom ut lite då och då under ett års tid), eller det som finns under foten (stortåfästet, höger fot, som jag fick när jag trampade genom en gruskratta - gick rakt genom foten, men inte ett ben i foten som gick sönder) eller de 4 ärr jag har efter operationer för Endometrios... Väljer Häck-ärret!
47. Vad har du för ringsignal? Pip.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp. Har en påse med babykläder i källaren.
49. Flirtar du mycket? När jag får tillfälle!
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Spanien!!!
51. Kan du byta olja på bilen? Självklart! Jag är en självständig kvinna!!!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Dean Koontz - Blixtsken (tror jag den hette).
54. Läser du dagstidningen? Ja. Sundsvalls Tidning. Får den varje morgon av grannen när hon läst den!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nopp, för dyrt.
56. Dansar du i bilen? Alltid!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol eller Guld.

8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista till Ica.

59. När var du i kyrkan senast? I maj, konfirmation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0