Underbar middag och sen bio

Var på underbar middag ikväll hos min kära kusin. Även världens bästa moster och morbror var där (det är ju ändå deras dotter). Molly följde med och lekte som en tok med Buster hela tiden. Hon var helt slut! Buster kan inte låta hon vara ifred. Han tycker så mycket om henne. Efter en stund kom hon på att i soffan fick hon vara ifred, då han inte kommer upp där! Vi blev bjudna på underbart god middag som sagt, ungsstekt lax (nu pratar vi en HEL lax), pressad potatis och otroligt god sås. Till dessert (jo det var efterrätt också!!!) fick vi vit choklads-pannacotta (stavning???) med hallon. Vin serverades till middagen och baileys till kaffet. När jag skulle gå hem så hade det börjat blåsa och regna. Molly ville INTE gå utanför dörren. Fick dra henne hem i stort sett... Väl hemma så fick jag trycka i mig en hel del tabletter. Hade sån värk så jag ville bara lägga mig. Men tyvärr hade jag köpt biljett och skulle gå på bio. Bror, Johanna (rumskompis eller nåt), mamma och pappa skulle oxå gå. De hade varit ute och ätit middag tillsammans före. Satt och väntade på att de skulle höra av sig så jag visste när vi skulle mötas på bion. Dom ringer när dom var på väg dit! Hade jag vetat det så hade jag gått tidigare, då det var VÄRLDENS kö till snask-kiosken... Förstod att dom inte skulle köpa nåt, så jag ställde mig i kön, själv. Räknade till 5 och då kom det: vi går in och sätter oss... Så klart! Fick stå själv i kön... Mamma kom efter en stund. Handlade det jag ville snaska på och vi gick in och inväntade filmen - Flickan som lekte med elden. Very very good movie!!! Jävlar vad rädd jag blev när hon klev in i huset!!!

Nu ska jag sova och hoppas värken försvinner... Piss-less på det här nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0