En bra dag

Låg vaken i natt mellan 4-6 med värk. Läste och försökte att slappna av och tillslut släppte värken och jag kunde somna om. Underbar dag idag. Sol, varmt och bara underbart. Var ute med Molly 2 timmar och kastade boll och lekte. Eller hon lekte och jag bara njöt av att må bra. Mamma och jag fikade och sen satte jag igång en sats jordgubbsmarmelad. Precis när jag var klar så började larmet här hemma att pipa. Ringde pappa i Spanien och vi började försöka list ut varför det pep. Batteriet tydligen. Efter mycket om och men så fick jag åka iväg till gubbdagis 20 min innan de stängde. Passade även på att köpa ett nytt sele till bebis. Det sista jag köpte, för 2 veckor sedan har hon bitit sönder. Börjar bli dyrt med tillbehör åt lilla bebis nu. 3 selen på 1.5 månad... Hmm... Kom hem, kopplade ihop larmet igen och det fungerade.

Är fortfarande kvar ute hos föräldrarna. Åker hem imorgon.

Smärtan är just nu på väg tillbaka. Så går det då jag inte kan ta det lugnt när jag mår bra... Att jag aldrig lär mig!!! Får se hur det utvecklas. Ligger i soffan nu och tar det lugnt. Molly är helt utslagen här bredvid mig. Ska hålla mor sällskap nån timme till sen blir det sängen för mig. Ska plocka ordning allt nu, då jag åker hem med mamma imorgon bitti när hon åker till jobbet 7.30 - tidigt!!!

*pain pain please go away*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0