Extra inlägg

Vaknade imorse. Klev upp och det kändes okej. Började göra mig klar och det fortsatte kännas okej. Började plocka ordning middag och frukost till jobbet. Då slår det till. Från ingenstans. Jag kollapsar på köksgolvet. Lyckas krypa till soffan. Får i mig tabletter och ringer sen till jouren. Säger som det är att det är kort om tid men att jag ha blivit jätte dålig. Hinner inte förklara innan jag får höra "du skulle faktiskt ha kunnat ringt kl 7 och inte så här sent! Är du förkyld eller nåt? Jag blev så förbannad!!! Vad jag sa till honom i telefon kan inte upprepas här, men han förstod att jag inte var förkyld i alla fall...

Underbara J kom hit och hämtade Molly. Vad skulle jag göra utan henne och alla andra i min närhet???

Pratade med smärtläkaren i fredags och han sa att tills jag får tag på gyn och pratat med dem så kan jag öka styrkan på morfinet från 10 mg x 3 till max 40 mg x 3... Det är mycket det vet jag men det hjälper inte med 10... 40 mg hjälper nu, det känns inte bra att ta så mycket, men det är det alternativet jag har eller akuten...

Det har varit så bra så himla länge nu ju!!! Vad är det som händer???

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vännen, jag lider med dig!!! Jag hoppas att du ska hitta rätt styrka på medicinen så du kan få en liten paus. Det är ett h-vete med endo, orättvisa sjukdom... Den syr verkligen ens liv.



Du undrade tidigare om jag kände av endon som gravid och svaret är tyvärr ja. I och med att jag har så mkt sammanväxningar så drar det extra mycket när livmodern växer och rör sig.



Var rädd om dig och vila när du kan.

Kram!



Ps, tack för inlägget bara till mig! :-)

2009-09-06 @ 20:57:11
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0