Full fart hela dagen

Från det jag klev upp imorse fram till nu har jag varit igång. Var ner en sväng på stan med bror. Han var hundvakt medan jag gick in på apoteket och hämtade ut ett recept till Lill Strumpa. Vi tog en sväng förbi mamma som stod och demade i hälsobutiken. Mötte kusin och sambo på stan och det slutade med kaffe hemma hos bror. Jag lämnade Molly till pojkarna och gick förbi kontoret med lite papper. Fikade hos bror och sen begav vi oss hemöver. Hemma började jag med höststädningen. Hela lägenheten är dammtorkad, varenda liten yta, dammsugat över allt, torkat golven. Torkad ur alla skåp och slängt saker i badrummet. Jag var helt slut när jag var klar. Undertiden tvättade jag också. Blev 9 maskiner när jag var klar. Har tvättat sängkläder, gardiner, 2 paket nya sängkläder, handdukar och lite kläder. Orkade inte fixa nån middag ikväll så det blev en Bite Line - hur gotta som helst!!! Duschade av Molly ikväll. Det var inte så länge sedan jag gjorde det sist, men när vi var i skogen i början av veckan så måste hon ha sprungit i nåt eller kanske rullat sig nåt för hon liktade hur illa som helst. Nu doftar hon som hon brukar igen. Lilla bebisen min! Tog mig själv en dusch och la därefter en ansiktsmask och gav mig själv lite pedikyr - tyckte jag var värd det!

Nu ligger det en liten bebis ihop rullad tätt intill mig och sover. Två andra har tagit plats i sägen och ligger och väntar på att jag ska släcka ner och sova. Det är väl lika bra att göra som majoriteten vill...

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0