HAHAHA

Det här är ju inte sant! Nu kan jag bara skratta åt eländet. Imorse stängde dom av ryggbedövningen. För en timme sedan drog dom ut katetern som satt in i ryggmärgen. Om en timme ska kiss-katetern ut. Allt går enligt planerna och jag har inte en enda känning av endo-smärt!!! Allt hade varit hur bra som helst om det inte vore för att ryggen pajat helt *asg* Kan det inte bara sluta!!! Kände av ryggen vid 11, 2 timmar efter dom stängt av bedövningen. Tänkte inte med på det, då jag har legat i sängen sen förra onsdagen. Men när det bara blev värre och värre så blev jag lite fundersam. Nu håller jag på att bli vansinnig. Det värker och strålar ut i benet. Läkaren har nyss varit inne och pratat med mig och sjukgymnasten är ju stängd nu, inga naprapater som har jour, så vi provar Paraflex - en muskelavslappnande tablett. Hoppas det hjälper. Fick tre så det borde fungera. Är det inte det ena så är det det andra! Men magen är smärtfri i alla fall, hahahahah....

Kommentarer
Postat av: PicaPica

Eller som man också kan säga:

"Always look on the bright side of life!"



Hoppas det ordnar sig, hälsningar från smygläsande skata.

2009-09-17 @ 17:43:08
Postat av: ejja

ja de var ju det där ordet Typiskt vi så väl känner till! vännen, hoppas även den här natten blir lugn för oss båda! önskar dig allt gott stumpan! stooor kram!

2009-09-18 @ 00:00:42
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0