Hemma igen

Åkte in. Fick en ny pcb-behandling (lokalbedövning i livmodertappen), ändring på mina smärtlindrande tabletter (morfin) och sen fick jag åka hem igen. Det känns mycket bättre nu. Smärtan är fortfarande okej. Flyttar ut till föräldrarna över helgen. Skulle smärtan dyka på igen så ska jag bara åka upp igen till avdelningen och få en ny smärtlindring. Men det känns bättre nu. Hoppas det håller i sig bara.

Min kära mor har nu tagit ut lilla bebisen på en promenad så jag ska passa på att sova en timme, medan huset är tyst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet faktiskt inte vad det är för uttagning men det är iaf på lördag. Hoppas du kan komma o hejja :D

2009-09-20 @ 13:02:52
URL: http://lippan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0