In idag igen...

Blev en sväng in på gyn idag igen. En till pcb och nu är det ett smärtfritt liv jag lever igen! Dom ville lägga in mig, men jag ville åka hem så när jag lovat att komma in om det började om så gick dom med på att släppa hem mig. Fick en snabbkurs före i hur jag tappar mig själv då jag inte kan kissa... Lite jobbigt, men vad ska jag göra??? Håller på att tok-dricka nu och när jag är VÄLDIGT kissnödig ska jag ta mig en varmdusch och se om det hjälper. Äckligt att kissa i duschen men hellre det än att tappa mig själv, eller än värre åka in och bli inlagd. Håll tummarna för mig!!!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Håller absolut tummarna för dig! Förstår verkligen att du inte vill ligga inne, hur trevlig och omtänksamma dom än är så är hemma man vill vara.



Kramz/Nicki

2009-09-08 @ 22:06:18
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0