Trodde det skulle bli bra ju...

Var ut till föräldrarna tidigare ikväll. Tog bussen ut, blev bjuden på middag. Samtalade med min kära far ang huset. Vi åkte dit och kollade, dock bara utanför då ägaren var hemma. Räknade och funderade. Nu får vi se vad som händer. Ska räkna lite till på måndag, sen ringa och prata med mäklaren och kolla lite funderingar jag har sen får vi se vad som händer. Tog bussen hem och allt kändes bra. Meddelade att jag kommer att jobba, till A som jobbar nu, så hon vet vem som kommer och byter av henne imorgon. Kände att jag behövde ta mig en dusch och när jag är klar och ska klä på mig för att gå ner och hämta in lilla kissen och låta Molly gå ut sista svängen, ja då sätter det igång och värka igen! Nu vet jag inte hur jag ska göra imorgon... Ska jag chansa och kliva upp imorgon och hoppas det gått över? Eller ska jag ta det säkra före det osäkra och ringa jouren och sjukanmäla mig imorgon... F*N!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0