Vad är det här för liv att leva egentligen???

Skulle jobbat idag. Det kändes okej igår kväll, även fast jag var igång hela dagen (möte tvättstuga och husvisning). Vaknade i natt av världens regnoväder. Då kändes det också helt okej. När klockan ringde vid 8, då kändes det INTE okej. Smärtan var enorm. Gick på toaletten och när jag kissar (jag vet, väldigt privat information) så bränner det och skär rakt upp i magen, ut över äggstockarna och ner i höger ben. Blev hemma idag igen... Jag är så less på det här nu. Vad är det här för liv att leva egentligen??? Är det dax att fundera över en hysterektomi??? Klarar jag av den psykiskt? Det är nåt jag ska fundera på medan jag känner efter om jag kommer att kunna jobba på söndag eller inte...

Kommentarer
Postat av: nina

Sugen på en utgång snart då?

2009-09-04 @ 22:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0