Vilken underbar dag

For ut till mormor strax efter 10.30. Vi var ute i lingonskogen till 10.45. 11.50 var vi klara, både med plockandet och fikandet. Det var hur mysigt som helst. Precis vad jag behövde. Lugnt. Stilla. Skönt. Bara få gå runt i maklig takt i en tyst skog, medan solen sken. Molly skuttade och hoppade så gott hon kunde runt i riset och över kvistar och ner i blöt mossa. Hon är helt slut! Det går inte att få liv i henne. Hon har sovit sen vi kom hem. Lilla söta bebis min!!! Vi fick ihop ca 4-5 liter lingon, så det blir en del sylt - gott!!! Ska nog ut en sväng till nästa vecka. Måste bli bättre först. Har legat sen jag kom hem. Jäklar vad det tog på, men det var det helt klart värt!



Molly i lingonskogen.


Älskade mormor i lingonskogen.


Jag och Molly i lingonskogen.

Kommentarer
Postat av: moster

va mysigt ni verkat haft i skogen jättehärligt, det gjorde nog både dej och mormor gott kramis från moster

2009-09-21 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0