Kyäni 14-veckors test-period, dag 1 och 2

Jag har fått påbackning från en viss person (Erika) att jag inte uppdaterat henne, och kanske andra som är intresserade, om hur det går med min test-period på 14 dagar med Kyäni. Jag åt ju det i 3 dagar och mådde hur underbart som helst dessa dagar. Ingen smärta i stort sett. Finns att läsa om här. Tog 1 morfintablett under dessa dagar, till skillnad från 4-6 tabletter per dag i vanliga fall. Ska försöka uppdatera om hur det går för mig under dessa 14 dagar.

Dag 1 - söndag 25/4:
Började med första påsen juice. Smakar gott, så det är inga problem att dricka det. Värken var helt okej under dagen. Gick en sväng på stan med grannen och hennes väninna, sen buss ut till föräldrarna för att hämta Molly. Hjälpte pappa med lite däckpyssel. Myste med Molly och gosade på en 9.5 veckors liten urgullig valp.

Tablettintag: 2.

Dag 2 - måndag 26/4:
Vaknade med nästan ingen värk. Tog mig en juice och gick ut med Molly. In och fixade lite papper och saker inför torsdag. Blev även en sväng ner på Frösunda för att hämta mitt betyg, eller vad man ska säga, och Ulrika hade skrivit så himla fint om mig. Hem och mötte grannen ute. Lämnade Molly hos honom och gick upp och fixade lite kaffe till oss. Satt ute i solen och njöt en timme innan jag fick skynda in och fixa middag innan vi drog iväg på rally-kurs. När jag kom hem så skuttade jag snabbt ner på lilla affären och handlade lite. Kom hem och då började värken. Jävulsk värk just nu... Kommer i vågor och blir inte bättre.

Tablettintag: 5.


Kommentarer
Postat av: ejja

Bra där! ;) Hoppas, hoppas, hoppas att det kommer ge utdelning för dig!!! Hoppas värken har försvunnit tills idag... KRAM!

2010-04-27 @ 22:24:30
URL: http://ejjapejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0