Inte bra, inte bra alls...

I torsdags kväll fick jag tag på biljetter till helgens konsert, ROXETTE!!! Musik som jag har lyssnat på under hela min uppväxt. När jag fick tag på biljetterna så blev jag så himla glad. Jag ska gå med min härliga underbara vän, Sarah. När jag fått biljetterna så ringer J. Hon har 2 mat/dryck-biljetter som gäller både fredag och lördag och dom ska jag få av henne då hon inte kan gå. Tack super söta snälla du!!!

Ikväll, fredag, så försökte jag få tag på nån som ville följa med mig ner för att äta. Det var konsert ikväll med, Takida och Ulf Lundell, men jag skulle bara äta gratis mat. Gratis är gott! :) En kompis hörde av sig, men vi fick inte ihop det då hon hoppar på kryckor och jag inte hade möjlighet att hämta. Efter lite pysslande och fixande så fick jag tillslut med mig lillasyster i alla fall! Åh så mysigt vi hade. Drack ett glas cider på gräsmattan utanför hos mig innan vi tog oss en promenad ner på stan. Maten var väl inte så mycket att hurra för, men det var gott och väldigt trevligt. Ett glas rött inmundigades även. På väg hem kände jag att smärtorna började komma. Väl hemma så blev det film - Alice i Underlandet - mysig och trevlig film. Smärtorna blev värre. Syster åkte hem och jag gick och la mig. Smärtorna blir bara värre och värre. Morfinet är dubblat och intaget en extra gång, men det hjälper inte. Hade det inte varit konsert imorgon, eller senare idag, så hade jag åkt in för länge sedan. Sen kör det ihop sig med både Molly och katterna. Jag kan inte lämna dem vind för våg heller. Syster jobbar hela helgen (snälla syster som jag är så har hon fått tagit min bil) men ska ha Molly imorgon kväll/natt när hon slutat.

Det här är inte bra, inte bra alls... Gud så jag hatar mitt liv just nu. Att jag inte kan ha ett normalt liv bara för en helg, eller en kväll. Är det för mycket begärt att få njuta och ha roligt en enda kväll??? Jävla-piss-förbannade-helvetes-endometrios!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen! Det är så sällan jag kommenterar hos dig nu, jag hinner knappt sitta vid datorn. Men jag tänker på dig ofta, lider med dig. H-vetes sjukdom att förstöra så mycket. Ett helt liv... Mina smärtor är kraftiga nu. Har ingen tro på den här behandlingen med sprial... Känner mig fortfarande rådvill och ensam med mina smärtor, trots att jag har fått vara på endo-kliniken.



Kram vännen!

2010-08-09 @ 20:58:46
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0