Blev av med Molly

I onsdags får jag en förfrågan från Johanns (inte min sis) syster om hon får ha Molly under helgen. Vem gör så? Jo underbara omtänksamma människor (som Molly charmat till tusen). Jossan hämtade Molly igår em. Jag har köpt ett sele att sätta fast i bältet så hon slipper sitta i bur när hon åker bil. Det är väl si så där populärt kan man säga. Men jag tror det kommer att bli jättebra. I alla fall så hämtades Molly, jag instruerade hur bältesselen används och dom åkte iväg. Efter massivt saknande nu på morgonen så kunde jag inte hålla mig. Messade och frågade hur det gick. Går hur bra som helst tydligen. Jossan har varit till Birsta och in på Arken med Molly och köpt en tröja till henne! Vilka gör så? Jo denna underbara människa som tycker väldigt mycket om Molly. Jag kan inte sätta ord på känslorna jag har nu. Det här är kärlek till en liten vovve, som inte går att beskriva, och väldigt tacksam matte. Hur ska jag kunna visa min uppskattning till denna människa??? Tips tas mer än gärna emot!!!!

Tack underbara söta Jossan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0