Hemma igen

Ja då är jag åter igen hemma efter ett par dagars andrum och mys med mina älskade barn. Skönt att få komma iväg och få lite distans till saker och ting. Dagarna kan sammanfattas genom:
  • Många och långa samtal med världens bästa Anna-Maria.
  • Mys med barnen.
  • Planering inför framtiden.
  • ... och lite magsjuka.
Nu ska jag bara se till att lösa lite så problem och på så sätt må bättre. Energivampyrer ska ut ur mitt liv. Jag ska umgås och omge mig av dom som jag mår bra av att vara med. Mycket som är på väg att hända nu den närmaste framtiden. Torsdag får jag besök av den bästa av dom bästa. Jo det är så klart älskade AnneBritt. Fredag ska jag träffa kuratorn inför mötet med FK och jobbet som kommer att ske på tisdag den 9:e. Spännande och nervöst som tusan.

Nu ska jag sätta mig och förbereda inför pysselkvällen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0