Nattliga tankar

Lika bra att kliva upp. Det går ändå inte att sova när jag har så här många tankar som snurrar.
  • Nervositet - inför FK-mötet om exakt 12 timmar, inför ultaljudet nästa måndag och vad resultatet på det kommer att bli. Nervositet över hur Wilmer mår. Hans knöl växer, märkte jag nyss. Det är inte bra, inte bra alls. Wilmer som jag älskar högst av alla andra, och han är dålig, väldigt dålig - det knäcker mig. Tårarna rinner.
  • Ångest - inför ultaljudet på måndag.
  • Oro - inför framtiden, inför FK-mötet, inför ultraljudet.
  • Lättnad - att jag insett hur du betett dig och avslutat. Jag slipper lägga energi på energivampyrer.
  • Stress - inför framtiden som är helt oskriven. Får jag behålla Wilmer?
  • Smärta - uppkommer pga oro, nervositet, stress.
Nattliga tanker = sömnlösa nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0