Vad är det för fel på människor???

När jag gör på ett sätt, ja då är det fel. När jag gör på "ditt" sätt, ja då är det också fel. Men du pratar inte med mig utan tystnad är tydligen det bästa sättet att fungera för dig. Nu skiter jag i dig. Har inte tid eller ork med att engagera mig i dig och dina problem. Det är nåt som inte stämmer med dig. Jag har ingen aning om vad det är som är fel, men jag tror du behöver nån att prata med, en proffesionell hjälp, så du kommer underfund med hur du behandlar andra människor bland annat. Jag orkar inte med dig längre. Jag är inte intressrad av ditt liv och dina äventyr. Du är en vuxen människa så börja uppföra dig som en sån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0