Nu är det över.

Nu är det över. Nästan alla är informerade. Jag har inga jobb kvar. Jag har avslutat allt pga mina jävla smärtor. Nu går det inte längre. Sista informationen ska iväg på måndag. Det var blandade känslor när jag lämnade de olika jobben. Men det är som det är. Min kropp orkade inte längre. Som det är nu så vet jag inte ens hur jag mår om en timme.

Nu ska jag ut i skogen och gå med Molly och rensa huvudet. Orkar inte med viss släkt och vissa "vänner". Gnäll och klagan kan ni hålla för er själva. Ta reda på fakta först. Men det är ganska skönt, för det är såna här gånger jag märker vilka som är mina riktiga vänner. Tack för att ni finns!!! Ni vet vilka ni är, speciellt du i Hudik och du i Härnösand!!!! Ni är guldvärda!!!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Otto

Va tråkigt gumsan...hoppas du hittar nåt jobb som håller dina smärtor borta så gott det går.. Jag håller tummar och tår för det...STOR kram

2010-07-31 @ 00:48:03
Postat av: Skatan

Även om det kanske inte känns så nu, så hoppas jag att du längre fram kan känna att det var ett bra beslut, som ledde till något positivt. Förhoppningsvis kan det ligga nåt i det där med att när en dörr stängs så öppnas en annan... önskar att du hittar något fint bakom den dörren!

2010-07-31 @ 10:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0