Då var det dax igen.

Sista 2 veckorna har jag haft smärtor, mer än vanligt. Har fått ökat morfindoseringen vissa dagar. Förra veckan gjorde jag uppehåll på p-pillren då jag tänkte att det kanske var för att jag inte haft nån blödning på länge (början av december-09) som jag hade ont. Uppehåll en vecka, men inget hände. Smärtorna gav iaf med sig och jag kunde återgå till normal dosering. Men nu ikväll var det dax igen. Jag har försökt hålla dom ifrån mig, då en kär vän, A,  behövde mitt stöd. Hon fick en tråkig nyhet på morgonen och vi åkte ut på middag hos mamma och pappa för att hon skulle slippa vara ensam. Efter middagen, var det SM-slutspelsval och vi fikade och allt var bra (förutom smärtorna så klart). När valet var över så får A ett samtal. Ett samtal med väldigt dåliga nyheter. Vi åker hem till mig och dricker te, gråter, pratar och bara tar det lugnt. Smärtorna slår igenom mer och mer, men jag trycker undan dem för min vän behövde mig. Vi såg på film och helt plötsligt var klockan nästan 24. Söta A vill inte sova här, utan åker hem. Jag tar Molly på en promenad och sen in för att skutta i säng. Nu ökar smärtorna ännu mer. Tar ytterligare en till dos tabletter, men de hjälper inte. Upptäcker att det kommit en störtblödning.

Här sitter jag nu, halv fyra på natten, har dubblat dosen och tagit igen men det hjälper inte. Jag har inte tid eller råd att åka in igen. Hoppas hoppas hoppas det släpper. Men det blir nog till att ringa ett samtal imorgon bitti och se vad dom säger. Jag har inplanerat saker hela veckan, så jag har verkligen inte tid med det här nu.

Jävla förbannade piss-endo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0