Fan.

Det är en mässa på stan idag. Bara-vara-mässa. Den hade jag sett fram mot att gå på. Men så blir det inte. Har sån smärta idag så jag vet inte vad jag ska göra. Molly ligger här och tittar på mig. Jag klarar inte av att gå ut med henne imorse. Fick tag på underbara grannarna och Stefan kom ner och tog ut bebis på en promenad. Nu ska jag försöka ta mig in i duschen och sitta på golvet med varmt vatten på min stackars mage. Nu måste det sluta. Slutar det inte så finns det bara en utväg - sjukhuset.  Det vill jag absolut inte just nu. Det är påsk och fylla år och syster som kommer hem som händer den närmaste veckan. Smärtskalan ligger nu på 6-7, efter 30 mg morfin. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0