Morgonrutiner

Första gången jag vaknar (06.42) är till att Lill Strumpan slår och kraffsar på persiennerna och vill kolla ut. Går och drar upp dem i två fönster. Hon måste ju kunna se ut OCH kollapå ev fåglar som kommer och äter fågelmat på vår franska balkong, sen tillbaka till sängen.

Vaknar andra gången (08.02) av att nån skrapar på dörren, gnäller och vill ut. Går och släpper ut Wilmer, dvs öppnar min dörr, det brukar räcka. Han vill ju bara sitta i trapphuset.

Vaknar tredje gången av att någon vrålar och skriker i panik. Går upp, klär på mig, går ner och släpper in Wilmer som tror han håller på att dö - han är ute. Nu är jag vaken. Kul med djur ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0