Smärtor

Nu är jag inne på vecka 2 av smärtor. Det har ju varit bra ett längre tag och jag var helt säker på att den nya hormonbehandlingen fungerade. Men de senaste 10-14 dagarna har smärtorn ökat och varit konstanta. Först trodde jag det berodde på beslutet jag var tvungen att fatta. Men när det var gjort, så ökade smärtorna i intensitet. När helgen närmade sig trodde jag de berodde på samtalet jag fick. Avslutade en speciell relation och det kändes bra. Men smärtorna vill inte försvinna... Vad är det som händer??? När allt börjar ordna till sig, så börjar smärtorna om igen. Kan jag aldrig få ett break??? Jag måste ha gjort nåt riktigt elakt i mitt förra liv... Under 4.5 år har hela mitt liv bara stött på motgångar. När ska det vända??? 2010 var meningen att det skulle bli ett bra år ju! Kom igen nu - låt vinden blåsa åt mitt håll nån gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0