Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 10 - tisdag 4/5:
Smygsmärtorna som jag hade igårkväll var borta imorse. Allt var som vanligt, dvs smärtfri. Jag börjar njuta av det här livet nu. Kan MYCKET väl kunna tänka mig att fortsätta så här!!!

Promenad bort med syster och bror stod på schemat idag. Promenaden ledde till farmor för en fika och jag fick den vanliga kängan om vilken ouppfostrad hund Molly är:
Slå till henne över nosen när hon skäller så att hon lär sig.
Var enda jävla gång får jag höra nån skit om hur dålig Molly är, sen undrar hon varför jag aldrig kommer på besök... Den här gången kunde jag inte hålla mig och sa att den som skulle våga slå eller göra nåt slags övergrepp på Molly, kommer jag att klappa till och det rejält! Då blev det tyst på henne, för den här gången.

Därefter blev det en promenad in på stan tillsammans, utan farmor. Lämnade Molly i systers kärleksfulla omvårdnad och gick in till söta killen i butiken, som så klart var upptagen och jag fick hjälp av den mycket mindre söta, finniga yngling. Ska ta mod till mig nån dag och bjuda ut han på en kaffe... Behöver dock ett moraliskt stöd - någon???

Därefter gick jag hem själv och syster och bror gick vidare på stan. Hemma så fixade jag lite papper och lekte lite med min lilla söta iPhone. Imorgon kommer porteringen att gå igenom och då kan jag använda den fullt ut!!!

Nu blir det en kopp te sen skutt i säng.

Smygsmärtorna är värre ikväll... Men inga smärtor under dagen i alla fall!!! Hoppas jag klarar mig utan tabletter ikväll, kvällen är ju snart över...

Tablettintag (hittills): 0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0