Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 12 - torsdag 6/5:
Ja då var snart ytterligare en dag till ända. Ytterligare en dag utan smärtor. Det är en sån underbar känsla att vara 100% smärtfri. Det går inte att förklara känslan jag har. Alla ni som lever varje dag utan smärtor eller värk, har ingen aning om hur otroligt lyckligt lottade ni är. Det borde vara en mänsklig rättighet att få leva ett smärt/värkfritt liv. Jo visst har jag varit smärtfri tidigare. Har bara haft problem ett par dagar per månad, liggandes 3-4 dagar inför och vid menstruation och ibland genombrottssmärtor. Men sista 2.5 åren har dessa jävliga smärtor varit kontiunerliga. Att nu få må så här gudomligt är helt underbart!!!

Nu har jag börjat fasa för hur det kommer att bli efter jag slutar på denna testperiod. Kommer smärtorna att slå tillbaka direkt? Kan jag ha fått någon slags lindring i smärtorna? Kan jag ha sån tur att jag är helt smärtfri kanske???

Nu ska jag göra mig klar och skutta i säng. Imorgon blir det en tidig morgon då jag ska vara på möte på AF 10.15.

Tablettintag: 0

Kommentarer
Postat av: Anna-Panna

Underbart!!! Gud så härligt att de verkar fungera!!! JIPPI!!! =) KRAM

2010-05-07 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0