Kyäni 14-veckors test-period forts.

Dag 7 - lördag 1/5:
Vaknade vid 10.30 efter en kväll med feber och tokvärk i hela kroppen. Inte vanlig värk var det utan förkyldvärk. Hade fortfarande värk i kroppen när jag vaknade, men inte så farligt. Klockan 14.15 tog jag och Molly bussen ut till moster för att fira kusinen som fyllde 20 år. God mat, god dryck och väldigt trevligt sällskap. Kom hem vid 22.30-tiden. Blev till att skutta i säng omgående då jag skulle upp kl 6 imorse.

Tablettintag: 0!!!!

Dag 8 - söndag 2/5:
Vaknade FÖRE alarmet imorse! Det trodde jag inte, med tanke på att jag skulle kliva upp 06.20. Upp och gjorde mig klar och gick iväg för att hjälpa bror´s jobb att inventera. Inventeringen gick bra och jag tjände en liten summa pengar. Hem och blev hur trött som helst. Vilade en halvtimme och sen gick jag och Molly ut och busade lite på gräsmattan. In och åt lite lunch. Jag och grannen Lisa samt annan granne Ulrika åkte iväg på öppet hus på nån Konst-måla-kreativ-ställe vid Sidsjön. En kille som Lisa jobbar med, som jag träffade på hennes Trinidad-fest, presenterade mig för den som var ansvarig för tillställningen. Jag pratade med honom om att jag vill bli kroki-modell och han skulle skicka mig information och senare ringa och boka in mig på tider hos Konstskolan samt hos dem!!! Åh vad roligt det ska bli!!!

Nu sitter jag här och inväntar syster som ska komma på besök en stund ikväll. Hon är hemma i stan ett par dagar innan hon och kärleken åker till Spanien.

Tablettintag: 0!!!!

Kommentarer
Postat av: Pernillha Engström

Härligt vännen, det verkar fungera! Inga tabletter!!

Kramar i massor!

2010-05-03 @ 11:07:41
URL: http://www.stallw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0