Till en särskild läsare

Hej Katja!

Var roligt att du följer min blogg. Dina ord betyder väldigt mycket ska du veta. Jag vet inte vem du är, men glöm aldrig att du är INTE ensam i denna sjukdom! Vi är flera endo-systrar överallt i hela landet!!!

Hör gärna av dig om du vill ha någon att bolla funderingar och frågor med, eller tankar och känslor. Jag har gått igenom väldigt mycket, ja dom flesta behandlingar. Ibland kan det vara skönt att få prata med någon som VET vad det är man går igenom. Någon som VET hur det är att ha smärtor. Någon som VET hur det är att inte bli tagen på allvar av läkarkåren.

Sänder styrkekramar till en endosyster från en annan :)

Kommentarer
Postat av: Katja

ojojojoj wow jag har fått ett inlägg bara till mig ;o) Jag har ingen blogg eller dyl, men en hemsida till min vovve, som jag är så dålig på att uppdatera skäms Bildgalleriet är väl den som är bäst uppdaterad ifall du vill kika in ;o)



Tack så mycket, Nilla! kram kram <3

2010-09-23 @ 21:19:03
URL: http://sites.google.com/site/banzeionline/
Postat av: Emmi

Pernilla, jag kommenterade på din gamla blogg. Hittade den genom google när jag sökte på endometrios bloggar. Då kom du upp :)



Ville bara skicka en kram till er båda :) en kram från en endometrios syster ;D

2010-10-16 @ 23:05:00
URL: http://emilitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0