Då börjar det igen då...

Det har inte ens gått en vecka sen jag fick första p-sprutan och smärtorna har bara blivit värre sen dess... Fick gå hem tidigare från jobbet igår, dock bara 30 min tidigare, då smärtorna blev värre och värre. Ville bara hem och vila, men det gick minsann inte. Hämta Molly på dagis, in med Dra-maten-vagnen i bilen, ner och handla, ut och lämna bilen på Midlanda-parkeringen åt pappa som kommer hem idag och ska hyra min bil i 3-4 månader. Det körde ihop sig med skjuts så jag satte mig på flygbussen, som var gratis då betal-apparaten var trasig, och sen fick jag vänta. Flighten från Arlanda var försenad i 25 minuter... Fick dock skjuts nästan hela vägen hem av snälla flygbuss-chauffören! Väl hemma var jag precis på väg att lägga mig och få välbehövd vila när jag kom på att jag köpt frysta räkor. Dom frysta räkorna var inte längre frysta. Dom var tinade. Det var bara att ställa sig och göra den planerade räkpajen. När den var klar gick jag ut med Molly och sen stupade jag i säng.

Vaknade imorse med jävulsk smärta. När jag för en gångs skull behövde bilen, för att köra upp Molly på dagis, så var jag så klart bil-lös. Det var bara att traska upp... Lämnade Molly och tog mig sen hem. Nu ligger jag utslagen i soffan med smärtor och hög på dubbel dos morfin. Får se hur den här dagen utvecklar sig... Det blir verkligen inte nåt jobb idag.

Har telefontid i em med min läkare. Min kropp orkar inte jobba 100%. Får se om min läkare inser det med så jag får hjälp. Har inte så höga förhoppningar längre på läkarvården, även om jag har en fantastisk gynläkare. Nu är det bara att vila bort smärtorna så kanske jag kan jobba imorgon... Är ganska så less på det här nu, men det är bara att att gilla läget. Finns inte så mycket annat att göra känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0