Besökare vs. kommentarer

Jag snittar 24 enskilda besökare per dag. Jag har ju tydligen en blogg som är intressant, annars skulle jag inte ha er som läser, men med tanke på kommentators-statistiken så borde jag väl ha färre besökare? Så min slutsats, denna sena kväll/natt är:
1. Jag skriver inget roligt som är värt att kommentera.
2. Jag skriver inget intressant som är värt att kommentera.
3. Besökare har kommit fel och klickar snabbt vidare.

Sååå... Teoretiskt sett borde jag ha fler kommentarer varje dag, eller hur :)

Jo jag vet. Innehållslöst och tråkigt inlägg, men vad ska jag göra? Det är tok-snö-storm ute. Jag har pulsat runt husen, på-bylsad så knappt ögonen syntes (är det ett ord). Molly skuttade glatt runt, så gott hon kunde i den drivande och djupa snön. Vi vek in, som vanligt, mellan husen men där var det totalt stopp! Vi hade där två val:
1. Gräva oss igenom 50 cm snö fram till dörr nr 2 av 3 (vår uppgång).
2. Gå runt och tillbaka.

Vi valde alternativ 2. Molly blev lite konfunderad, men vad ska man göra? Jag kände mig inte på något gräva-en-tunnel-genom-snödriva-humör. Men vi kom till slut in, genom en dörr som var igensnöad och delvis fastfrusen och sen inte gick att stänga igen bakom mig... Det är inte min dag idag. Tur jag har en söt liten hund som livar upp mina dagar!

Molly, en hund som ÄLSKAR snön!!!

 

Självklart mina älskade katter, som nu förtiden röjer järnet här hemma, när det inte går att vara ute och göra av med energi. Det är full fart här hemma nu mer kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fast jag brukar iaf skriva en kommentar då och då. Har inte sett en enda från dig på min blogg ;)

2011-02-13 @ 16:44:25
URL: http://www.nyalivetiharnosand.blogspot.com/
Postat av: Fiie

Men alltså sötvännen! Jag ska kommentera varenda inlägg nu, jag lovar! <3

2011-02-13 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0