Ett nytt kapitel är påbörjat känns det som!

I tisdags var det dags. Förhandling numer 2. Efter 4 timmar med påhitt och lögner och skitsnack så kände jag att nu orkar jag inte försvara deras påhopp längre. Vi gjorde en förlikning och avslutade där på plats. När jag kom hem, så hämtade jag bara Molly och åkte direkt hem till H. Där slog smärtorna ut i full blom. Jag låg i soffan och var helt utmattad av förhandlingarna och av smärtor. Sov fram och tillbaka under ett par timmar. När det var dags för middag så var smärtorna outhärdliga. Jag gick dubbelvikt genom lägenheten. Lilla N frågade varför jag stod lutad över diskbänken och sen tyckte hon synd om mig. Lilla sötnöten! Efter middagen fick jag lägga mig igen. Gjorde ett tappert försök att åka hem vid 19-tiden, men blev tillbakatvingad till soffan av H. Funderade starkt på att åka in akut, men hade viktiga planer resten av veckan, så jag tvingade mig kvar hemma hos H. Vid 23-tiden började smärtorna släppa så pass att jag kunde ta mig hem. Väl hemma så slocknade jag direkt. Jag är så glad att jag har en vän som H!!! Hon är helt underbar!!!

På onsdagmorgon var smärtorna okej. Inte helt bra, men heller inte åka-in-akut-smärtsamma. Gjorde mig redo och begav mig iväg till Tonhallen. Där arrangerades det en jobbmässa. Jag hade väl inte så där superstora förhoppningar eller förväntningar, men väl där så stötte jag på ett företag som ville att jag skulle komma på jobbintervju dagen efter!!! Börjar det vända nu? Åkte sen hem och vilade.

På torsdag var smärtorna riktigt bra. Det kändes i kroppen att det varit tuffa förväntningar och nervositet inför tisdagen som hade släppt och därmed släppte även smärtorna - perfekt inför intervju! Intervjun gick bra, tror jag, och nu är det bara att vänta på svar. Sen var det bara att åka hem invänta hockeyn. Hockeyn gick hur bra som helst, vinst med 2-1 mot FBK efter en fantastiskt vänding!

Vaknade imorse och fortsatte irritera mig över att min dator inte ville fungera. Skjutsade lilla mamma till Birsta och sen hem för att sälja min lilla video. Har ju ändå ingen användning av den, så varför ska den stå här hemma och samla damm? 200 kr extra till mig! Körde ner lilla pärlan till garaget och åkte med snälla pappa hem. Bjöd honom på kaffe och semla och överraskade honom med ett par raggsockar! Han blev hur glad som helst! Han ringde ikväll och tackade än en gång för dem. Roligt när folk blir så glada för saker jag gjort. Han fick dock inte till min dator fullt ut, så nu får jag surfa med kabel, men det går ju lika bra det! Vet inte om min dator är på väg mot slutstationen eller vad det är, men vi gnetar på med kabel istället för trådlöst, fungerar lika bra det som sagt!

Wilmer går det inte så bra för verkar det som. Han har, enligt min hemma-våg, gått ner ytterligare 0.5 kg sen vi var hos veterinären i januari. Nervöst inför nästa besök den 2/3... Jag är INTE redo att förlora honom än. Han ligger bara och sover hela dagarna, antingen på bänken nere i trapphuset eller hos grannen. Han är knappt inne, förutom nattetid, då han inte orkar med en energifylld liten Molly. På tal om Molly, så håller hon på att driva mig till vansinne. Hon piper och gnäller och låter i köket, konstant, nedanför skåpet där jag har hennes godis.Ett sånt där högt pipande som skär i öronen. Hur länge står man ut innan öronen faller av? Nu har hon hållit igång i 25 minuter...

Kommentarer
Postat av: Johanna Nordstrand

vem har sagt att jag har glömt er? la ju upp en bild på molly inlägget innan...????

2011-02-19 @ 22:10:14
URL: http://jayhanna.devote.se
Postat av: Hemmafru I Florida

Hej:)

Hur har din Weekend varit??

sjalv mar jag inte sa bra, fortfarande valdigt ont och vet inte riktig hur jag ska gora? forsaker halla mig glad och positiv men det ar lite svart ibland!!



Har en fraga till dig, jag ble opererade for 4 veckor sedan och borjade med hormoner och ando fick jag min mens!! och valdigt smartsam mens. ar det normalt?

kram

2011-02-21 @ 14:41:36
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går det, Nilla? tänker på dig! kram

2011-03-02 @ 00:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0