Stänga ner bloggen???

Det är nåt jag inte förstår. Jag har sagt det förrut, jag måste nog säga det igen. Jag har alltid trott att det här min blogg, med mina tankar och funderingar. Det jag skriver här är inte riktat mot någon särskild person, utan jag använder mig av denna blogg för att få ut tankar och funderingar och känslor och därmed få lite perspektiv på situationen och på  händelser.

Jag kan visst inte skriva detta tydligt nog. Har jag problem med någon specifik person, då tar jag det personligen med denne!

Jag har haft fundering på att stänga ner bloggen, men jag behöver den för att få bort mina tankar och funderingar som sagt. Jag har haft fundering på att lösenordsskydda bloggen, för att bara vissa speciella människor ska kunna följa mig och min endometrios-resa. Problemet som nu uppstår är att stänger jag ner eller lösenordsskyddar bloggen, ja då vinner dessa personer känns det som. Lösenordsskyddar jag, då kommer inte någon utomstående att kunna läsa om min resa och kamp mot endometriosen och då kanske jag inte kan hjälpa eller stötta dom som behöver det. Jag vet själv hur det är att hitta någon som mår precis likadant som jag gör. Det är ett otroligt stöd, bara att få läsa någon annans tankar och känslor. Det är såna gånger man känner vad skönt, jag är inte ensam i den här kampen!

Så hur ska jag göra? Stänga ner? Lösenordsskydda? Låta den vara öppen för alla? Vad tycker ni som läser??? Det är ni som borde få bestämma egentligen... Jag gör så, jag överlåter detta beslut till er!

Skriv i kommentatorsfältet vad ni tycker!
1. Stäng ner (allt försvinner).
2. Lösenordsskydda (endast utvalda med lösenord kommer åt inläggen, tidigare och nya).
3. Låta den vara öppen för läsning för alla.

Kommentarer
Postat av: Skatan

Jag tycker du ska låta den vara öppen. Du når fler, och det kan lättare komma nya som upptäcker dina sidor. Risken finns att du tappar många om du lösenordsskyddar bloggen. Om du trots allt vill skriva något mer personligt, eller något som du tror kommer att "stöta" någon/några (även om du inte tänkt dig det), så är det ändå möjligt att skydda vissa inlägg med lösenord för dom som du beviljat det till.

2011-01-03 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0