Länge sedan, jag vet...

Ja nu var det ett bra tag sen jag skrev. Men det har inte hänt så mycket, men samtidigt har dagarna bara flugit iväg. Det som hänt har varit att att käraste FK har krånglat och efter mycket om och men, och ännu mer ångest så fick jag tillslut ett JA! Jag blev godkänd och får min sjukersättning!!! Vilket innebär att jag kunde betala mina räkningar och handla mat även denna månad.

Mycket spännande händer just nu, men det får jag återkomma till beroende på vad som händer!! Men jag mår väldigt väldigt bra just nu, har en otroligt varm och härlig känsla i kroppen!

Den 13/12 så ska vi ha stor-möte på sjukhuset för att diskutera min framtid, typ... Får se vad som händer.

Men nu ska jag bara ta och fortsätta njuta av denna underbara känsla som jag har!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0