Kan det var sant???

Jag fick möjlighet att i 3 dagar prova på nytt ett hälsopreparat från Alaska, Kyäni. Det är gjort enbart på fruktextrakt, bl.a blåbär, aloe vera, noni och granatäpple. Under dessa tre dagar var jag HELT SMÄRTFRI!!!! Det var en helt underbar känsla! Jag levde på 1 morfintablett under dessa 3 dagar, istället för 4-6/dag som det är i vanliga fall. Är det sant? Kan jag ha hittat nåt som hjälper mig att ha ett normalt liv igen? Jag drack saften (jag kallar den saft, för det var så det smakade) 1 gång per dag och tog 15 droppar x 3 av Nitric Oxide-flaskan (smakade inte lika gott, men helt okej). Jag har inte mått så bra på flera flera flera år!!!!






Nackdel? Jo det finns en. Det kostar 1200 kr/månad... Vill du sponsra mig till ett bättre liv, så hör av dig så får du mitt kontonummer!

Kommentarer
Postat av: Pernillha Engström

Oj, vad häftigt! Hoppas att det håller i sig! Vad är noni? Blåbär, aloe vera och granatäpple är ju lätt att få tag i... tänkte på kostnaden;)



Kram

2010-04-23 @ 10:44:40
URL: http://www.penphotography.se
Postat av: Sandra N

Hoppas du mår bättre på det! Det hutlösa priset, bland annat, gör dock att det känns som nåt såntdär naturmedel som folk gör pengar på genom att utnyttja folks desperation och tro på att det kan fungera.

2010-04-27 @ 20:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0