Härlig dag!

Vaknade imorse med sån smärta så jag knappt tog mig upp ur sängen. Lämnade över jobbet till nästa och lyckades ta mig till bilen och åka hem. Bytte om, packade upp och blåste till Birsta för lite blomsterbukett-inhandling. Ut på Alnö för att hämta Molly och sen till föräldrarna. Grattis på älskade mamma som fyller år (imorgon) och där stannade jag sedan kvar. Tog det lugnt i stort sett hela dagen. Jag var jätteduktig på det idag *klapp på axeln*. Fick skjuts av bror en sväng på hans Ninja. En tur till Kvissleby och tillbaka. Hur underbart som helst! Gud så jag saknar den känslan. Tyvärr gillade inte min endo detta så smärtorna slog tillbaka igen. Släkten kom på kalas och jag tog det lugnt ett tag. När dom åkte så fick jag hjälp av bästa pappa att fixa till stereon. Den var felkopplad, men nu är den bra igen. Tur jag har en pappa som kan allt! Sen blev jag less på att vara duktig på att ta det lugnt. Dammsugade ur Vipern, torkade alla fönster och instrumentpanel och tvättade av Vipern utvändigt. Smärtorna är på topp nu. Det blir till att knapra tabletter ikväll och hoppas jag kan undvika akuten i natt. Inte bra alls det här, inte bra alls. Får se hur det känns imorgon. Jobb igen som gäller, om jag är smärtfri vill säga...

Nu blir det godnatt och Molly är hemma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0