Jobb!!!!

Vaknade imorse vid 8.26 av att mobilen ringde. Min förra chef. Det var sjuk personal hos en brukare, inte min förra. Jag skuttade upp, på med kläder, ner med mat och iväg. Lämnade Molly hos bror (som tur var han ledig idag) och iväg på jobb. Var på plats 9.05. Jobbade, eller jobba och jobba, jag satt på sjukhuset i 4 timmar och stickade i 3.5 av dessa - nice!!! Tillbaka i taxi och spenderade därefter 2.5 timme ute i solen med kaffe. Bra ställe att arbeta på!!! Middag och lite småpyssel sen slutade jag! Ska tillbaka imorgon igen. Smärtorna då? Nja så där, men det var pga stressen imorse, men 2 morfin blev det totalt idag. Inte så farligt med tanke på hur det brukar vara när jag är hos lilla fröken (4-8 tabletter). Nu blir det lite hockey innan jag skuttar i säng. Måste upp tidigt imorgon, då jag ska vara på plats 8.30. Imorgon får dock Molly följa med, då ingen kan ha henne. Men morgon dagen ska spenderas hemma hos brukaren, så då gör det inget att Molly är med.

Tyvärr blev pysselkvällen med Anna inställd ikväll och även min date med söta Ankie imorgon, men vad gör man inte för att få jobba???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0