Ja vad ska man göra?

Smärtorna har varit under kontroll sista tiden. Jag är själv helt övertygad om att det beror på min massage/healing som jag går på varannan vecka. Jag har fått lära mig att tycka om mig själv. Eller rättare sagt, jag har börjat öppna den där jävla jobbiga lådan. I den här lådan har jag lagt ner alla jobbiga tankar och känslor och annat som jag inte orkat tagit itu med. Men nu har jag kommit till en punkt när det inte går längre. Jag har tillsammans med en vän börjat öppna denna jobbiga låda. När locket väl öppnades så bröt jag ihop och grät i flera timmar. Men det var behövligt. Jag har även fått tips om att skriva ner tankar och känslor, istället för att lägga dom i lådan, och det hjälper väldigt mycket det med. Det hjälper även till med smärtorna. Sen jag börjat med detta så har mina smärtor varit näst intill obefintliga. Jag vet inte när jag mådde så här bra sist! Det är ett helt nytt liv jag har fått!!!

Efter beslagtagningsförsöket av fortskaffningsmedel, dvs när dom försökte stjäla min lilla fina bil, så slog dom ju sönder min lilla fina bilruta. Var upp idag och fick bilen dammsugad från glaskross och plastade in glasrutan. Då upptäckte vi en avbryten nyckel i fönsterlisten. Så nu vet jag hur dom har förstört mitt fönster iaf. Pratade med polisens sambandscentral och fick veta att dom inte fått tag på killarna som gjort det, men att dom hittat en övergiven bil en bit bort från mig, och det betyder att dom behövde ha en bil för att ta sig härifrån med, vilket i sin tur betyder att det inte var riktat mot mig.



Dom här sista dagarna med denna stress och oro över allt som hänt, samt all planering och allt som ska fixas innan kalaset på fredag har gjort att smärtorna varit mindre bra. Lördag var jag på fest med finaste vännen Anne-Britt:


och jag var väldigt nervös över hur mina smärtor skulle reagera. Sist jag drack alkohol var på kräftskivan i augusti och det slutade med sjukhusbesök dagen efter, med inläggning i 4 dagar. Denna gång gick det bättre. Mådde kanonbra i söndags, men på kvällen slog smärtorna ner som en blixt. Fick hjälp av en vän som kom upp vid 23-tiden och gick ut med Molly. Sen var jag ju ut mitt i natten med polisen och allt skit som hände då. Därefter har smärtorna hängt med... Förhoppningsvis återgår dom till det normala, som det varit sista veckan, dvs helt okej! Har inte tid med smärtor nu, då jag ska hinna städa och fixa och pyssla och handla och göra 3 smörgåstårtor innan torsdag. Ja ja, det ska nog gå vägen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Tack för din kommentar hos mig på min blogg, jag har kommenterat det du skrev på min sida så gå in och läs där, kram på dig!

2011-03-30 @ 14:17:46
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kan tyvärr inte hitta din mejladress har letat i min lista och likadant på facebook men du kan ju bjuda in mig på facebook Johanna Helmersson heter jag och min mejladress är [email protected], kram kram

2011-03-31 @ 13:08:02
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken fin bild på er :)

2011-03-31 @ 22:45:55
Postat av: Johanna

Hoppas att smärtorna inte tar över utan att du får kontroll över dom igen som innan, är jätteglad för din skull att du har kommit på ett nytt sätt att må bättre på med lådan eller vad det är som du arbetar med. Kram på dig!

2011-04-03 @ 13:55:01
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0