Hos Molly

Nu är jag äntligen hemma. Älskade mormor och morfar kom och hämtade mig. Vi åkte hem till en otroligt vansinnigt lycklig oh glad lite Molly, fikade lite, mormor körde upp mig och käpte Wilmer-mat, ner på OKQ8 och hämtade ut ett paket,som underbara personalen hjälpte mig att bära ut till bilen där mormor väntade, trodde inte det skulle vara så tungt. Hem och Molly blev lika lycklig igen, om inte lyckligare att jag kom tillbaka igen. Är fullständigt slut i kroppen nu efter att ha gjort allt detta. Molly ligger tryckt upp mot mig och hon bara ligger och stirrar på mig, livrädd att jag ska lämna henne igen. Nu ska jag lägga mig och vila tills mamma kommer när hon slutar kl 17.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken resa... Har tänkt mycket på dig. Denna hemska, hemska sjukdom. Orättvist! Förstår att det känns skönt att få komma hem, vila så mycket du bara kan.



Var rädd om dig! Stora kramar!

2009-09-18 @ 17:18:27
URL: http://cachetsblogg.blogspot.com/
Postat av: din vän

du finns i mina tankar, även om jag ät typ sämst på att höra av mig! kram, kram

2009-09-18 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0