Jag kan gå!!!

Nu för 2 timmar sedan har jag varit uppe och gått för första gången på 1 vecka! Jag har fått utan stöd, bara hållit i dropp-ställningen. Jag känner mitt ben igen! Det är inte helt tillbaka, men jag kan gå utan att falla ihop som ett kort hus i blåst. Det går åt rätt håll! Mormors böner hjälper! Så här bra har det aldrig gått nån gång att trappa ut på EDA´n. Jag är så glad!!! Hoppas det går lika bra imorgon när den ska kopplas bort och att dra katetern... Otroligt nervös över att det fortfarande ska göra lika ont att gå på toaletten.


Kommentarer
Postat av: Ann

Jag håller tummarna! Du är stark vännen. Stor kram!

2009-09-15 @ 19:54:31
URL: http://annfilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0