Kanske lite sömn - ja tack!!!

Slog igång en film som jag inte orkade se klart, Watchmen. Var inte så bra som jag trodde den skulle vara... Satt mest och väntade på att det skulle bli en handling... Har sett 1 timme och 37 minuter... Kommer nog inte att se klart den heller.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn. Är helt slut i kroppen. Min älskade mor kom hit vid 18-tiden och gick en längre sväng med Molly. Jag har bara låtit henne gå runt huset idag. Har inte klarat mer än så. Lånade bilen och tog mig ner på macken undertiden. En vanligtvis 2 minuters promenad dit och sen hem var inte alls att tänka på. Hämtade ut ett paket och sen tillbaka hem. Det räckte för att jag skulle bli utslagen i smärta (som börjat gå tillbaka) resten av kvällen... Värst är det fortfarande när jag ska gå på toaletten. Helt jävla otroligt vad ont det gör. Det har det inte gjort förut. Vete tusan vad som hänt som gör att det börjat nu... Måste försöka igen att få tag på gyn på måndag...

Nu lite sömn tack!!!!


Kommentarer
Postat av: Nicki

Hej, tack för kommentaren. Jo, jag hör ju till skaran endosystrar. Fick diagnosen 1998. Säger bara tack och lov för internet! Annars hade man trott att man levde ensam med endo.

2009-09-05 @ 17:46:23
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0