Nu närmar det sig

Nu är ryggbedövningen urkopplad. Jag har fortfarande slangarna inkopplade i ryggen, men apparent är bortkopplad, så jag kan röra mig fritt. Katetern sitter fortfarande kvar, då bedövningen tar ett par timmar att lämna kroppen.

Har haft ett par jobbiga kvällar, men nu hoppas jag att dessa är över. Nu är planen som följer:
- katetern ska ut ikväll
- jag ska kissa (lika spännande varje gång)
- imorgon får jag åka hem.
Jag kommer att stanna över natten som en säkerhet, om jag mot förmodan skulle åka på en smärttopp ikväll/natt.

En timme till sen är det lunch och därefter ska jag ta mig en promenad ner till kiosken, köpa mig nåt gott och sätta mig ute en stund tänkte. Jag inte varit ute sen förra onsdagen när jag åkte in. Ska bli skönt att få lite luft och se lite folk.

Snart får jag komma hem till lilla bebisen!!! Åh vad jag längtar efter henne. Mamma kom hit igår kväll med henne. Jag gick ner till garaget och träffade dem där. Molly blev så otroligt glad när hon fick syn på mig. Hon hoppade och skuttade och pussade och hur underbart god som helst - som vanligt. Vi pratade och det tog lite längre tid än jag planerat. Ser hur det kommer en kille i garaget som ska in genom dörrarna där vi står. Han drar sitt passerkort, trycker in en kod och dörrarna öppnas. Jag blir lite förvånad, men tänker inte mer på det. Sen kommer det en tjej som gör samma sak. Jag kollar på mamma och vi undrar om det är låst... Jag testar och visst är det så! Jag är utelåst i garaget. FIck ringa upp till avdelningen och be dem komma ner och släppa in mig. Blir tokigt ibland *fniss*

Nej nu ska jag läsa lite, innan lunchen dyker upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0