Smärta och gynkontakt

Har såna jävulska smärtor så jag vet inte hur jag ska överleva dagen. Ska hämta mamma på operation efter lunch, hur det nu ska gå till. Sen hämta hem Molly. Får se om jag kan ha henne kvar hos föräldrarna. Inväntar telefonkontakt från min gynläkare. Av diverse orsaker så blev det ingen kontakt i måndagas och igår hände det annat, men hon skulle ringa mig idag vid 16-17-tiden. Får se vad hon säger Borde nog kanske få be att bli sjukskriven, men jag har verkligen inte råd. Sen finns det inte heller några vikarier att ta in på 2 av ställerna jag jobbar på. Kan inte sätta mina kollegor i den sitsen nu när vi redan har en sjuksriven, en på semester och en som redan jobbar sin hel-tid. Sen att jag har ytterligare 2 ställen att jobba på, gör inte saker lättare heller. Min kropp har satt stopp nu. Jag klarar inte av att jobba, så enkelt är det. Jag ogillar mitt liv ganska mycket just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0