Jaha, vad har hänt här hemma då???

Jag har inte varit hemma på hur länge som helst känns det som. Fick dra till Östersund för jobb och det var hur underbart som helst där uppe! Man ville inte åka hem!! Väl hemma så drog kaoset igång och efter mycket om och men så fick jag åka hem vid 22-tiden på fredag kväll med jävulska smärtor. Lördagen spenderades i soffan tills det inte gick längre och det blev en tripp till gyn. Fikc hjälp och blev smärtfri. Firade föräldrarnas bröllopsdagpå söndagen. Måndag var det jobb som gällde i Timrå, dock bara från kl 15.00. Tisdag innebar lite stress. Slutade kl 9. Kom från jobbet vid 9.40. Åkte till pappa och han fick bränna ut lite bilder från Östersund. Hem och byta om. Hämta upp J på jobbet. Skjutsade honom till Bergeforsen, tillbaka till Timrå för personal-möte. Hämtade i Bergeforsen. Hämtade upp hans son och åt lite middag. Iväg på kubbturnering med Frösunda (som vi vann enkelt). Hem med J och sen hem till mig. Första natten jag sov i min säng på 1.5 vecka. Tusan vad underbart det var!!!

Idag är det tvätt som gäller (måste ner och hänga tvätt nu ser jag). En kaffe i solen tänkte jag också hinna med. Sen vid 15.15 ska jag hämta upp kusin Julia och ut på jobb en sväng. Dra med mig kusin, brukare och hans son och Molly till Sidsjön där jag och Molly ska ha rallylydnads-uppvisning kl 18.00. Spännande och nervöst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0