En artikel i Aftonbladet

Jag hittade en artikel ikväll i Aftonbladet om ett nytt piller för mensvärk. Artikeln finns att läsa här. Längst ner, efter artikeln kan man kommentera artikeln och det hade en idiot gjort. Han (antar att det är en han, med tanke på uttrycket) skrev:
"habtakrull, 21 år, Idag 19:36 Det är din egen kropp lär er hantera er egen smärta speciellt när det gäller något som är så naturligt. kvinnor har härdat i tusentals år då kan ni ochså jisses!"

Jag tände så klart till på det och svarade:
"
habtakrull - du har ingen jävla aning om vad du pratar om!!! jag har i alla år fått höra: lite mensvärk har ju alla,ta en alvedon så blir det bra". Det blir inte bra! Till slut, efter 8 år, fick jag diagnosen Endometrios - och det är INGEN VANLIG MENSSMÄRTA!!! Äntligen fick jag hjälp med smärtorna och lever nu på morfintabletter 40mg/dag, i värsta fall 80-100mg/dag, när smärtorna är för jobbiga. Mensvärk är riktig smärta som kan vara outhärlig. Så kom inte med dessa idiotiska uttalanden om saker du inte har en jävla aning om!!! Men outbildade idioter som du finns tyvärr överallt och ni är bara patetiska!"

Jag blir så förbannad på såna där idioter. Ska bli spännande och se om jag får nån respons på mitt svar eller vad som händer.

Kommentarer
Postat av: MM

Bra skrivet !!!



Kom in här genom att jag hittade dig på Vovve.net ! Tyckte din vovve var så himla lik min hund, sen såg jag att du också är från Sundsvall, så jag måste bara fråga vart du köpt din hund ?? Om du vill svara på det vill säga :)



Jag har en valp som är 7 månader. Fast han är blandras mellan yorkshire, papillon och powder puff. Vet att dom har fått fler kullar tidigare från samma ställe, så det va bara därför jag undrade ;) Kanske dom är halvsyskon ;p



Mvh Malin

2010-03-25 @ 13:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0