Tidsskillnad???

Fick skjuts ner på stan idag av söta Ann (tack tack tack!!!!), så jag kunde göra lite ärenden och handla lite mat på Ica. Vi kom till Ica vid ca 12.15. Nu är det viktigt med tiderna. Vi började handla. Efter en stund träffade jag farmor. Hon surrade på som vanligt och jag berättade att jag fått skjuts ner för att kunna handla. Medan jag pratade om när jag skulle ha lite kalas-fika, så bröt hon in och frågade helt plötsligt:
- Har du träffat Märta? (farmors syster)
Jag:
- Nej det har jag inte. Är hon också här inne på Ica?
Farmor:
- Nej det tror jag inte. Hon var hos mig på fm, men gick vid halv elva, då hon skulle köpa en jacka på stan.

Vad svarar man på det???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0