Efter klagomål från lillasyster

Jag fick lite klagomål från älskade lillasyster att det är för få bilder på Molly här i bloggen, så nu kommer ett litet bild-inlägg på Molly!!!

En nyvaken liten bebis:


Gillar väl inte så där jättemycket att åka bil:


Ute i blåsten:


Hittar en liten pinne:






Lilla Tassan vill också scrapbooka:


Wilmer älskar ju som sagt att åka bil:



Hoppas du blev lite nöjdare nu älskade syster! Ska uppdatera vad som händer hos mig nån dag, men just nu har jag ingen som helst ork till någonting. Orkeslös, konstant trött, men är dock väldigt smärtfri!!! Lägg därmed till att jag håller på att sluta snusa. Idag är det dag 3. Är alldeles skakig och har myrkrypningar till tusen... Har väl mått bättre om man säger så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0