Avslut...

Senaste månaderna har varit väldigt turbulenta. Smärtorna har varit hopplösa, jobbet har varit okej blandat med kaos till och från. Efter lite strul så fick jag åter igen kalla in facket för att få hjälp och få mina rättigheter. Men nu är det klart och jag slipper ha med det där stället att göra! Hur skönt som helst! Det var en lättnadskänsla som kom över mig när jag gick ut därifrån. Smärtorna har gett med sig enormt. Det är otroligt vad dom kan orsaka när inte omgivningen är okej för mig. Blev sjukskriven 100% i fredags av VC-läkare. Mår fruktansvärt dåligt i kropp och själ. Som han själv sa: det är väl inte så konstigt att du mår så här med tanke på att du går runt med såna här smärtor dagligen och aldrig får chans att vila eller återhämta dig! Det är precis så det är. ÄNTLIGEN en läkare som förstår!!! Man kan tro att gyn-läkarna ska tänka så, men den medkänslan har dom inte, dom som arbetar med oss endo-patienter dagligen. Ja ja, skönt att ha nån som förstår dock. Nu har jag iaf 1 månad på mig att vila, må bättre och hitta tillbaka till livet igen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heja facket! Heja förstående läkare! Heja Pernilla!

2012-02-03 @ 23:19:51
Postat av: Pernilla

Tack Sandra!!! Dina ord värmer!!!

2012-02-05 @ 18:47:56
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0