Härliga onsdag!

Igår hade jag efterlängtat besök av världens älskvärdaste och sötaste mormor! Hon kom hit vid 11 och jag körde ut oss, i hennes bil, till Birsta för att köpa en ny trådlös hemtelefon som jag bokat på en butik. Snällaste mormor köpte en fårskinns-liknande pläd som är hur mysig och varm som helst. Jag har velat haft en sån hur länge som helst, men känt att såna lyxigheter får läggas åt sidan tills ekonomin kommer igång igen, typ om 4-5 år om det fortsätter så här. Vi styrde sen kosan tvärs över gatan och köpte oss en varsin räkmacka. Vi åkte hem till mig, fixade kaffe och åt räckmake-lunch - hur gott som helst! När vi var mätte och belåtna så åkte vi upp till Sidsjön och tog en härlig promenad runt sjön med vovvarna. Molly gjorde allt i sin makt för att få Snobben, 13 år, att leka med henne och lyckades nästa ett par gånger.

Sötaste mormor:


Våra fina vovvar:


Mormor och vovvar:



Imorse när jag klev upp för att göra mig klar att gå upp med Molly till dagis tyckte jag det var lite konstigt att Molly inte kom flygandes på mig när alarmet gick igång. Sen hittade jag henne på fårskinnsaktiga pläden:



Hon tyckte inte att det fanns nån anledning att flytta på sig. Morrade när jag försökte lyfta upp henne för att kunna gå till dagis. Mitt söta lilla hjärta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0